El passat dimecres 4 d’octubre es va constituir el Consell que ha d’assessorar al COAMB en matèries estratègiques. Experts de reconegut prestigi en el món ambiental i la sostenibilitat vinculats al Col·legi es van reunir a l’Hotel Neri de Barcelona per debatre sobre les perspectives professionals de futur de la figura de l’ambientòleg, la definició del paper del Col·legi en el marc polític, social i empresarial actual i les aliances institucionals, empresarials i socials més estratègiques per al COAMB i els ambientòlegs i ambientòlogues.
El Consell estarà presidit per en Leo Bejarano, la vicepresidència anirà a càrrec d’en Lluís Torrent i la Secretaria l’assumeix Irene Navarro.
En són membres:
Per part del COAMB:
  • Leo Bejarano i Manjón (President del COAMB)
  • Josep Escarrà i Vila (Vicepresident del COAMB)
  • Irene Navarro i Solé (Secretaria del COAMB)
Consellers/res:
  • Jordina Belmonte i Soler. Directora Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA)
  • Alba Cabañas i Varales. Directora Àrea Tècnica Foment del Treball Nacional
  • Arnau Queralt i Bassa. Membre fundador i expresident del COAMB – Director del Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible de Catalunya (CADS)
  • Isabel Pont i Castejón. Doctora en Dret i professora titular de Dret Administratiu de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
  • Josep Puig i Boix. Consultor en energia. Director d’Ecoserveis. Ex-president Consell Rector de Som Energia.
  • Ana Romero i Càlix. Membre fundadora del COAMB i cap de servei de Sostenibilitat i Educació de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB)
  • Marta Subirà i Roca. Secretaria de Medi Ambient i Sostenibilitat a la Generalitat de Catalunya
  • Lluís Torrent i Bescós. Membre fundador del COAMB i consultor en canvi climàtic i relacions internacionals
  • Pere Torres i Grau. Director General de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM)