taller

El curriculum vitae i la carta de presentació determinen la primera impressió que rep de tu una empresa o organització. En aquest taller gratuït de 2 hores, una tècnica d’orientació de Barcelona Activa t’ajudarà a millorar les teves eines de presentació. Fer-lo t’ajudarà a tenir clar quina informació és més important que transmetis segons el teu perfil i quina és la millor manera de presentar-la.

El taller, coorganitzat pel Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya, Col·legi de Geòlegs de Catalunya, Col·legi d’Enginyers Tècnics d’Obres Públiques, Col·legi de Biòlegs de Catalunya, Col·legi de Geògrafs i Barcelona Activa, és el tercer d’un cicle de tallers per la recerca de feina que proposem per tots aquells que cerquen noves oportunitats professionals. Els membres dels col·legis organitzadors tindran prioritat en la inscripció.

L’activitat tindrà lloc el proper dimecres 29 de març de 12 a 14 hores al COAMB (C/Muntaner 81, Barcelona).  Si estàs interessat, ja pots reservar la teva plaça!