Quins són els principals àmbits professionals dels ambientòlegs i ambientòlogues? Quines tendències s’observen en el mercat laboral pel que fa al sector ambiental? Com és treballar a l’administració, fer recerca en medi ambient, o muntar la teva pròpia empresa? Què puc fer ara per començar a embastar la meva trajectòria professional?

En la sessió “Orientació professional  per a ambientòlegs i ambientòlogues”, organitzada pel Col·legi d’Ambientòlegs i l’Associació Catalana de Ciències Ambientals, amb el suport de la coordinació de Ciències Ambientals de la UAB, intentarem respondre aquestes qüestions, i també podràs exposar els teus dubtes i preguntes pel que fa al teu futur laboral com a titulat en ciències ambientals.

L’activitat, gratuïta, tindrà lloc el proper 18 de maig de 15 a 17 hores a la Universitat Autònoma de Barcelona. Consulta tota la informació al programa i inscriu-te, t’esperem!