Com ja saps, tenim en marxa la 6a edició dels Premis Ciències Ambientals que organitzem conjuntament amb l’ACCA. I ja només queden dos mesos per poder-te presentar!

Per participar, només et caldrà omplir aquest formulari i enviar-nos el teu projecte a l’adreça premisambientals@coamb.cat. Podràs guanyar 200€ entre d’altres avantatges com la col·legiació o adhesió al COAMB o l’associació a l’ACCA gratuïta durant un any.

Et recordem les 5 categories que reconeixem i a qui van dirigides:

• ‘Projecte o treball de final d’estudis’: estudiants universitaris d’últim curs dels estudis de Ciències Ambientals que imparteixen les universitats catalanes.
  • ‘Activitat de recerca’: estudiants dels programes oficials de postgrau (doctorat i màster), personal docent i d’investigació vinculat a les universitats i centres o instituts de recerca en l’àmbit del medi ambient i la sostenibilitat a Catalunya.
  • ‘Iniciativa empresarial’: empreses, emprenedors, organitzacions i entitats, amb seu social a Catalunya, que treballin en l’àmbit del medi ambient i la sostenibilitat.
  • ‘Comunicació ambiental’: ambientòlegs, entitats ecologistes, associacions, tècnics d’ajuntaments, consultories ambientals, centres d’educació ambiental i professionals de l’àmbit de la comunicació ambiental, que hagin dut a terme activitats orientades a la societat catalana.
  • ‘Treball de recerca de Batxillerat’: estudiants que hagin realitzat el Treball de Recerca a un centre d’ensenyament de Catalunya.

Consulta les bases dels premis!