Ja coneixem la data de realització de la vuitena edició de la Cursa Intercol·legial Sabadell Professional: serà el dissabte 22 d’abril a les 9 hores. Te la perdràs?

La Cursa Intercol·legial Sabadell Professional 2017 està organitzada per un conjunt de 19 col·legis i associacions de professionals de Catalunya i és possible gràcies al suport com a patrocinador del Banc de Sabadell.

La cursa està oberta a la participació dels membres dels col·legis, així com de familiars, amics i els petits de casa.

La inscripció inclou la participació a la cursa, la samarreta tècnica, cronometratge per xip Championchip (amb xip propi o bé de lloguer), avituallament i la possibilitat de guanyar diversos obsequis: hi ha premis per als guanyadors de cada categoria, així com obsequis als que podran accedir tots els participants gràcies al sorteig final.

El recorregut exacte i tots els detalls es desvetllaran ben aviat a la web de la cursa, al compte de twitter @CursaIntercol i a través dels canals de comunicació dels col·legis organitzadors.

Ben aviat, ja podeu fer la vostra inscripció online. De moment, us animem a començar a entrenar!