A través del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya, el Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya ha tingut accés a diferents places de cursos subvencionats per als seus membres. Aquests cursos estan destinats a treballadors adscrits al Règim General, autònoms i persones en situació d’atur.

Als cursos que ja us havíem oferit d’anglès, autocad, gestió empresarial i gestió fiscal, ara afegim tres nous programes: Tècniques de coaching, Lideratge d’Equips i Tècniques de venda i formació de venedors. El termini per les inscripcions és molt breu, pel que et recomanem que si estàs interessat ho facis ara mateix. Les tres formacions s’impartiran durant els mesos de maig i juny a Barcelona.

Degut a que el nombre de places és limitada, és imprescindible fer la preinscripció als programes mitjançant aquest formulari. Els cursos són organitzats per l’empresa de formació Ègara.