Publicacions

El COAMB edita diferents publicacions. Algunes es dirigeixen exclusivament als membres del Col·legi i d’altres al públic en general.

• El Butlletí informatiu, de caràcter exclusiu per als col·legiats, on trobareu el recull de notícies, ofertes de feina, serveis i comunicacions destacades de cada setmana.
    • El Blog del COAMB, publicació que va néixer el 2012 per celebrar els 20 anys de la creació dels estudis de Ciències Ambientals a Catalunya. Ara, mensualment donem a conèixer més en profunditat les diferents vessants de la tasca dels ambientòlegs.
    • La revista digital ‘. Ambiental‘, la plataforma de comunicació del Col·legi vers la societat. De caràcter rigorós i alhora divulgatiu, és una publicació trimestral que presenta un tractament de notícies i temàtiques a fons. És el mitjà que vehicula la veu dels ambientòlegs i del medi ambient cap als professionals, les empreses i les institucions.
    • Les Edicions del COAMB són altres documents i publicacions puntuals de temàtica diversa, motivats per l’interès de difondre la figura del Col·legi, les ciències ambientals i la tasca de l’ambientòleg en la societat.

• El bloc 20 anys, 20 ambientòlegs, que presenta les experiències i visions de la pràctica de les ciències ambientals de diferents professionals del medi ambient, cadascú en el seu àmbit i sector laboral. Va ser creat l’any 2012 com una de les accions per commemorar els 20 anys de la creació dels estudis de Ciències ambientals.