La revista del Col·legi d'Ambientòlegs de Catalunya
Editorial

Ja fa temps que la mobilitat sostenible, i la necessitat de limitar l’ús del cotxe privat, és el paradigma de mobilitat assumit des de l’àmbit teòric per la majoria de gestors i professionals. La celebració de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible i Segura i del Dia Sense Cotxes, que enguany han arribat a la seva 15a edició, en són un clar exemple. A nivell pràctic, però, tot i que s’ha avançat molt durant les darreres dècades, encara queda molt camí per recórrer per poder dir que s’ha començat a posar fre al cotxe de forma seriosa.



Entrevista
Ole Thorson - Consultor de mobilitat i president de l'Associació per a la Prevenció dels Accidents de Trànsit P(A)T


Mercedes Vidal - Ambientòloga i regidora de mobilitat de l'Ajuntament de Barcelona


Opinió
Xavier Codina - Responsable de projectes de mobilitat de l'empresa Lavola


Olga Margalef - Membre de la Plataforma per la Qualitat de l'Aire (PQA)


Albert Garcia Burriel - Portaveu de la Coordinadora Catalana d'Usuaris de la Bicicleta (CCUB) i membre d'Amics de la Bici


Salvador Fuentes Bayó - Director de programa de Suport Ambiental Local de Gerència de Serveis de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona


Ricard Font - Secretari d'Infraestructures i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya


Notícies

Barcelona redueix el trànsit un 6,1% durant el Dia Sense Cotxes 

Els socis  podran llogar cotxes, motos i bicis carregats amb energia verda per hores o dies a través d’una xarxa compartida de vehicles i aparcaments

La mobilitat com a servei, la bicicleta, l’electrificació, Big Data, la recuperació de l’espai per al vianant i el vehicle autònom

La iniciativa està dotada amb 5,8 milions d’euros i pretén incentivar la instal·lació de més de 21.000 nous punts de recàrrega

El projecte BiTiBi vol fomentar de la combinació dels dos modes de transport energèticament més eficients

Webs

Més webs
Hemeroteca




Què és .ambiental?
Subscripció
Contacte
Equip de redacció