La revista del Col·legi d'Ambientòlegs de Catalunya
Núm. 7, Gener - març de 2012
La segona edició del programa Ecoemprendedor XXI, en marxa

És un programa integral de formació, assessorament i suport als emprenedors en el sector de les tecnologies netes

El mes de gener va començar la segona edició del programa Ecoemprendedor XXI, una iniciativa de la Caixa, Gamesa, Barcelona Activa, l'Institut Català d'Energia, KIC Innoenergy i la Cambra de Comerç de Barcelona que té per objectiu donar impuls al en el sector de les tecnologies netes.

Es tracta d'un programa integral de formació, assessorament i suport a les persones emprenedores que posa a disposició dels participants un conjunt d'eines i recursos que faciliten tant el procés de creació com de consolidació d'una empresa. El període per a inscriure's en aquesta segona edició va cloure el 22 de gener passat i durant el mes de febrer començarà la formació dels participants.

En el marc d'Ecoemprendedorxxi es lliuren tres premis, que consisteixen en una aportació econòmica i un conjunt d'accions que faciliten la posada en marxa dels projectes participants en el programa i que estan valorats en 35.000 euros. Els premiats de 2010 són Goldemar, Webdom Labs i Vanapedal.

La primera edició d'Ecoemprendedor XXI es va posar en marxa el 2010 i, en els vuit mesos de durada, ha comptat amb la participació de tretze projectes empresarials, dotze dels quals han elaborat el pla d'empresa i deu ja s'han constituït com a empresa. En les dues edicions del programa, el COAMB ha estat membre del seu Consell Assessor.

Què és .ambiental?
Subscripció