18 novembre, 2016

Ahir, 17 de novembre, va tenir lloc la clausura de l’edició d’enguany del Programa Consolida’t. L’esdeveniment va comptar amb la presència de Montse Poch, cap del Servei d’Autoempresa (Direcció General d’Economia Social, Tercer Sector i Cooperatives del Departament de Treball, Afers Socials i Família), a més del president del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya, Leo Bejarano, els assessors (Marc Fernández i Ivan de San Nicolás) i els participants de la present edició.

Durant la clausura, la Míriam González, una ambientòloga i alumna del programa, va dirigir unes paraules a l’audiència. Ella va arribar a l’emprenedoria accidentalment, però ja fa tres anys que impulsa el seu propi projecte. Creu que el Programa Consolida’t pot encaixar per a persones en qualsevol fase d’emprenedoria, ja que l’assessorament és personalitzat i, segons la Míriam, és un acompanyament que s’agraeix ja que la feina d’autònom pot ser, a vegades, molt solitària. En definitiva, la Míriam fa una valoració molt positiva del programa, ja que li ha permès adquirir nous coneixements, ampliar el focus sobre les diferents vessants de l’empresa, tenir una mirada més transversal sobre el projecte i, en global, poder compartir el procés. D’altra banda, el president del Col·legi, Leo Bejarano, va destacar la importància de participar en aquest tipus de programes donat que, segons l’estudi d’inserció de l’ambientòleg, cada cop hi ha més ocupació autònoma al sector. Per acabar, els assistents van poder participar en una sessió de networking.

D’altra banda, el COAMB s’ha presentat novament a la convocatòria per oferir el programa també durant 2017. Qualsevol persona hi pot accedir si compleix amb els requisits de les bases (en aquest enllaç es poden consultar les bases de la darrera convocatòria). Les places s’adjudicaran per ordre d’inscripció pel que, si estàs interessat i compleixes els requisits, ja pots per la teva prereserva escrivint a consolidat@coamb.cat.