En aquest món de la informació immediata i visual, l’ús d’infografies és un recurs que pot ser de gran ajut en campanyes d’educació i sensibilització ambiental. Al blog del Col·legi compartim algunes i us demanem la vostra opinió: us resulten útils? quines ens recomanaríeu?

Les noves tecnologies han posat al nostre abast tota una sèrie d’eines que poden ser de gran utilitat en la sensibilització ambiental. Des de l’ús més simple com pot ser la cada cop menys necessària impressió de tot tipus de documents, fins a les eines més complexes que ens permeten elaborar els nostres missatges en formats originals amb la intenció de què connectin amb el gran públic.

Al blog parlem d’aquesta última utilitat, i és que en els últims temps han proliferat a la xarxa tot tipus d’imatges, vídeos o infografies que componen campanyes de conscienciació ambiental.

Aprofitem per recordar-vos que ens podeu fer arribar aquelles informacions que cregueu d’interès per difondre a través del nostre blog (l’actualitzem mensualment). Feu-nos arribar les vostres propostes a comunicacio@coamb.cat.