L’Escola de Formació del COAMB té per objectiu oferir programes que supleixin les mancances formatives dels ambientòlegs, a més d’actualitzar els seus coneixements en algunes matèries o ajudar-los a reciclar-se professionalment. Per això, aquest segon trimestre de l’any ve carregat de novetats.

El mes d’abril, el COAMB us proposa tres activitats: en primer lloc, un curs sobre contractes i licitacions de serveis de recollida de residus i neteja viària, que tindrà lloc a Girona del 20 al 29 d’abril en horari de matí. Aquest curs té un cost de 275€, però els membres del Col·legi podeu accedir per 210, i en el cas d’estar a l’atur, per 135. En segon lloc, podeu assistir a una tertúlia gratuïta sobre sistemes de recollida de residus personalitzats. I per tancar el mes d’abril, si sou autònoms o us plantegeu ser-ho, us oferim la possibilitat de formar-vos en fiscalitat i conèixer els canvis que implica la reforma fiscal. Aquesta càpsula, de 4 hores, té un preu de 50€ per als membres de qualsevol col·legi professional, 35 en el cas de ser membre del COAMB i estar a l’atur.

Ja al maig, us proposem tres activitats formatives més. La primera, un curs sobre canvi climàtic i riscos territorials a Catalunya que hem elaborat amb els Col·legis de Geògrafs i de Geòlegs de Catalunya. Aquest programa té un cost de 120€ per als membres de les entitats organitzadores. Per als dies 7 i 8 de maig, us convidem a participar en les jornades tècniques sobre noves eines de prevenció d’incendis que hem organitzat juntament amb la Pau Costa Foundation. Podeu accedir a aquesta activitat per 100€ si formeu part del COAMB, o per 60 si esteu a l’atur.I per últim, per a finals de maig hem organitzat la 6a edició del curs de Sistemes Integrats de Gestió, amb un cost de 270€ per als membres del COAMB, 180 en el cas d’estar a l’atur.