Cada cop que es declara un gran incendi forestal, aquest és el focus de l’actualitat mediàtica. Aquests dies, l’incendi d’Òdena ha sigui una constant als diaris i tertúlies. En una d’aquestes tertúlies, que va tenir lloc diumenge a RAC1, va participar en representació del COAMB el Leo Bejarano, secretari del Col·legi i membre del grup de treball de medi natural.

Podeu sentir la tertúlia, en la qual també van participar el conseller d’Agricultura, Jordi Ciuraneta, un representant de les Agrupacions de Defensa Forestal (ADF’s), Josep Maria Cervera, i el cap de l’Àrea Forestal de la Divisió de Grups Operatius Especials dels Bombers de la Generalitat (GRAF), en Marc Castellnou, aquí (a partir del minut 28):

A part de la seva participació a la tertúlia radiofònica, en Leo Bejarano ha escrit l’article ‘El focus de l’incendi’ que podeu llegir al blog del COAMB. Al text, parla dels boscos mediterranis i de com el foc els hi és un element intrínsec. També, de prevenció d’incendis i de noves iniciatives en aquest camp.

Us convidem a llegir l’article i us recordem que ens podeu fer arribar les vostres propostes per publicar al blog del Col·legi escrivint a comunicacio@coamb.cat.