En l’últim post al blog del Col·legi parlem del sector energètic i de la feina que poden fer els ambientòlegs en aquest camp. Per a això, hem parlat amb l’Anna Martínez, coordinadora del Grup d’Energia i Canvi Climàtic del COAMB, i amb la Marta Marsó, una altra de les ambientòlogues que forma part del Grup i que treballa en l’àmbit de l’energia.

A l’article llegireu què poden fer els ambientòlegs en el sector energètic, us presentem el Grup d’Energia i Canvi Climàtic i us expliquem com es van iniciar l’Anna i la Marta en aquest camp. A més, la Marta dóna alguns consells als ambientòlegs que vulguin dedicar-se a l’energia, i explica en què consisteix la seva feina en aquest àmbit.

Us recordem que vosaltres també podeu participar al blog del Col·legi donant a conèixer les vostres iniciatives o projectes. Per fer-ho, només cal que ens escriviu a comunicacio@coamb.cat.