L’Escola de Formació del COAMB ofereix la segona edició del curs de Gestió Ambiental a l’Empresa en format online. És un curs que equival a 24 hores presencials i que s’adreça a tots aquells professionals interessats a conèixer els requisits legals i les eines de millora ambiental a les empreses. Els assistents adquiriran coneixement actualitzat en tots els aspectes ambientals amb incidència a les empreses i les eines i instruments per gestionar-los.

El curs ofereix una mirada completa i global, des de l’atenció al compliment dels requisits legals aplicables, a la incorporació voluntària d’altres mecanismes de millora ambiental, i inclou continguts com:

• Relació Empresa i Medi Ambient.
  • Principals impactes i requisits legals.
  • Instruments de gestió i millora ambiental a l’empresa.
  • Del medi ambient a la sostenibilitat global.

El programa s’iniciarà el proper 17 de setembre i es podrà cursar fins al 23 de novembre. En aquest enllaç pots consultar el programa complet i preus del curs. Les inscripcions ja estan obertes, reserva la teva plaça!