Des de la creació del COAMB l’any 2004, vuit persones han estat al capdavant de l’entitat des de la Presidència. Ara és el torn de la Mons Badia, que va accedir al càrrec a l’Assemblea del passat 30 d’abril. Badia es converteix així en la quarta presidenta del Col·legi, que també ha comptat en la seva història amb quatre presidents homes.

La presidenta sortint, Lorena Vela, i entrant, Mons Badia, van mantenir una trobada la darrera setmana per fer el traspàs d’alguns temes rellevants per al Col·legi. Per exemple, la presidenta sortint va explicar a Badia aspectes interns a nivell de funcionament de Junta i de permanent, així com temes de representació davant de les administracions públiques, per exemple. Les dues presidentes també van poder comentar aspectes com la gestió d’equips o d’emocions o la focalització dels esforços, per exemple.

Per últim, Vela va voler tenir uns detalls amb la nova presidenta. D’una banda, li va regalar una llibreta perquè pugui treballar el que calgui durant la legislatura, així com anotar les noves idees. De l’altra, li va regalar el logo del COAMB elaborat amb els noms dels 8 presidents i presidents (inclòs el de la Mons Badia) que ha tingut el Col·legi fins avui. Un detall ple de simbolisme per donar la benvinguda al càrrec a la vuitena presidenta.