El passat 20 d’abril, amb motiu de la celebració del Dia Internacional de la Terra (22 d’abril), Respon.cat va entrevistar al recentment escollit president del Col·legi, Ricard Vizcarra. Durant l’entrevista es parla de temes com la situació de les empreses catalanes, majoritàriament pimes, davant la gestió sostenible. També es van tractar conceptes com l’economia circular, els reptes de les empreses més petites per integrar la sostenibilitat ambiental en la gestió o els Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Per acabar, des de Respon.cat es va voler preguntar a Vizcarra pels objectius que es marca el COAMB respecte la Responsabilitat Social Empresarial. En aquest sentit, Vizcarra va explicar que tot just a l’assemblea anual d’enguany es va presentar el primer balanç social de l’entitat, que va permetre identificar punts de millora.

Llegeix l’entrevista completa!

Respon.cat és un organisme que vol implicar les empreses i les organitzacions empresarials més compromeses amb la Responsabilitat Social, amb l’objectiu de promoure un salt qualitatiu i quantitatiu de l’RSE a Catalunya. És un projecte de país vinculat a la competitivitat sostenible de les empreses, que focalitza l’RSE com a factor estratègic i cultural de les empreses.