Ahir va començar la campanya de la Renda 2015 en la que tots els contribuents hem de regularitzar la nostra situació fiscal, informant a Hisenda de tots els rendiments, guanys i pèrdues obtinguts durant l’any 2015. La presentació d’aquesta declaració,  es pot fer telemàticament, des del dia 6 d’abril fins el dia 30 de juny de 2016, o bé, presencialment, a partir del dia 10 de maig. En el cas que vulgueu optar a la domiciliació del pagament d’aquest impost, el  termini serà fins el 25 de juny de 2016.

En el marc del servei d’assessorament fiscal que oferim als membres del Col·legi, us recordem que podeu sol·licitar també assessorament per a l’elaboració i presentació de la vostra declaració. Us recordem, però, que tot i que el servei d’assessorament fiscal és gratuït per als membres, l’assessorament per a la renda té un cost afegit. Si voleu més informació, contacteu-nos a través de l’adreça coamb@coamb.cat