El Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya, juntament amb el Col·legi de Geògrafs i el Col·legi de Geòlegs, organitzaran un cicle formatiu de 12 hores sobre Canvi Climàtic i Riscos Territorials. S’impartirà els dies 6, 13, 20 i 27 de maig de 17 a 20 hores.

Durant aquest programa formatiu es tractarà l’estat actual de la planificació, la gestió i la intervenció en tres dels riscos territorials més recurrents a Catalunya (hidrològics, geològics i forestals) amb una especial atenció als efectes del canvi climàtic.

A cadascuna de les sessions intervindran representants del món científic, professional i de les administracions públiques, per aportar les darreres novetats en la temàtica i destacar el paper concret dels professionals en les polítiques i plans existents pel que fa als riscos en el context de canvi climàtic al nostre país.

El curs té un cost de 120 euros per als membres dels col·legis professionals organitzadors, i de 180 euros per a la resta d’assistents. Però us recordem que totes les formacions del COAMB es poden bonificar amb els fons de la Fundació Tripartita. Pots consultar el programa complet i els ponents del curs en aquest enllaç.

Et pots inscriure fins el 23 d’abril o fi de places.