Com bé sabeu, arriba l’esdeveniment més important que organitza el Col·legi Oficial d’Ambientòlegs de Catalunya: l’Assemblea Anual! Tindrà lloc el dissabte 19 de gener a la Universitat de Girona (UdG), on aprofitarem també per celebrar els 25 anys dels estudis de Ciències Ambientals a Girona.
Durant l’assemblea d’enguany, es presentaran com sempre la previsió de tancament econòmic i la memòria d’activitats, el pressupost i el balanç social de l’entitat. Enguany també es presentaran les línies generals per a una futura modificació dels Estatuts, que sorgiran d’un procés participatiu. També podreu conèixer totes les novetats respecte de la situació dels ambientòlegs a la funció pública i a més presentarem la nova publicació del COAMB: el Temps era Temps 2. Per últim, presentarem les dades de la darrera enquesta del mercat laboral, que s’ha elaborat tenint en compte criteris de gènere.
L’esdeveniment està obert a tothom, així que pots venir encara que no formis part del Col·legi si vols més informació i conèixer altres professionals! Si vols assistir a l’Assemblea, et pots inscriure en el següent formulari. Després de l’acte, organitzarem un dinar a Can Moragues i podrem conèixer la tasca de la Fundació Emys. Per assistir al dinar i la visita, ens has d’escriure a coamb@coamb.cat per reservar la teva plaça.