El proper dissabte 21 de maig, de 10.30 a 14 hores, celebrarem a Mataró la 13a Assemblea anual del Col·legi. Enguany, l’assemblea tindrà especial rellevància ja que es produirà la renovació de la Junta de Govern. A més, donarem a conèixer el nou membre d’honor del COAMB sorgint del procés participatiu en què us vam convidar a tots a votar.

En aquest enllaç podeu consultar l’Ordre del Dia Definitiu de l’Assemblea i els documents que es votaran el 21 de maig: la Memòria Econòmica de 2015, el pressupost per a 2016, la proposta de modificació de quotes i l’Acta de l’Assemblea de 2015.

L’Assemblea és l’activitat més important que organitza el COAMB, és el màxim òrgan de govern del mateix i és essencial per al funcionament del Col·legi. És el moment en què vosaltres, els col·legiats i col·legiades, aproveu els avenços aconseguits, així com les polítiques que es tiraran endavant durant el proper any. Aquestes decisions són cabdals i, per això, necessitem la vostra presència i un ampli consens que les avali.

Si voleu assistir a l’Assemblea, us podeu inscriure en el següent formulari. Les inscripcions al dinar es tancaran el divendres 13 de maig.