El Col·legi d’Ambientòlegs ha rebut una subvenció del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya per impartir durant l’any 2016 el programa “Consolida’t” de suport en formació i assessorament entre autònoms. Aquest programa gratuït té per objectiu l’assessorament personalitzat i la formació per a la millora de la gestió empresarial. Està previst que participin 36 persones, que iniciaran el programa a finals de febrer.

El programa planteja un itinerari personalitzat d’assessorament i formació en aspectes clau per a la gestió del teu negoci, adaptat a les teves necessitats. Inclou, a més, dues sessions de formació en compte de resultats i tresoreria, i diferents píndoles sobre aspectes jurídics, màrqueting i networking entre d’altres. Consulta més informació en aquest tríptic.

Pots participar-hi si:

• Ets treballador/a autònom/a
  • Ets Treballador Autònom Econòmicament Dependent (TRADE)
  • Estàs donat d’alta al règim d’autònoms integrat en una societat  civil privada, una comunitat de béns o una societat limitada (amb  menys de 4 persones contractades i una facturació inferior a  500.000€)
  • Has cessat la teva activitat com a treballador/a autònom/a i vols dur  a terme un nou projecte

Si vols més informació sobre el programa posa’t en contacte amb nosaltres a través del correu consolidat@coamb.cat.