Els passats dies 3 i 10 de juny, en el marc del Dia Internacional del Medi Ambient, el Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya i l’Associació Catalana de Ciències Ambientals van organitzar una nova edició dels Diàlegs Ambientals. Compartim amb vosaltres les presentacions que els diferents experts que hi van participar van exposar durant el cicle de debats.

El primer dia, la temàtica de les sessions va ser ‘Economia circular: hem començat la transició?’ i ‘Producció de béns i creació de serveis en un context d’economia circular’. Podeu consultar les presentacions dels professionals que hi van intervenir: Joan Marc Simon, coordinador de la xarxa Zero Waste Europe; Nina Fabrega, responsable de medi ambient a Mango, empresa membre de la iniciativa Respon.cat; Verónica Kuchinow, fundadora i directora de Simbiosy; i Anna Esteve, coordinadora de l’Estratègia Catalana d’Ecodisseny.

El segon dia, es va tractar ‘Noves maneres de consumir’ i ‘Tancant el cicle: polítiques per a un canvi de model real’. Accediu a les presentacions de: Ruben Suriñach, responsable de Balanç Social de la Xarxa d’Economia Solidària; Francesc Giró, adjunt a la direcció de l’Agència de Residus de Catalunya; i Alba Cabañas, directora de l’Àrea Tècnica de Foment del Treball Nacional.