Us informem del programa Kit Digital i dels avantatges afegits dels quals podràs gaudir com a membre del COAMB.

1. Què és el Kit Digital?

El Kit Digital és un programa de subvencions a fons perdut per a la digitalització d’autònoms i pimes de fins a 49 treballadors. Segons el volum de la teva empresa et corresponen fins a 12.000 € per bescanviar en solucions digitals per augmentar la teva competitivitat.

1. Quins avantatges t’aportem?

Des del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya hem arribat a un acord amb la plataforma KitDigital.cat per tal que puguis gaudir del teu Kit Digital amb beneficis únics:

• Abans que ningú (les subvencions s’atorguen per ordre de sol·licitud).
  • Sense cap cost de tramitació ni de cap altre tipus.
  • Sense haver de realitzar cap tràmit, només omplir aquest breu formulari.

Podràs bescanviar el teu Kit Digital en solucions tals com: web o botiga online, xarxes socials, reserva d’hores online, CRM per a gestió de clients i proveïdors, portal de l’empleat (control horari i RRHH), ciberseguretat i eina de creació de factures electròniques.

Omple el formulari de sol·licitud fen clic aquí.

Per a més informació pots visitar el web de KitDigital.cat o consulta aquest document.

A més, el dimecres 4 de maig a les 9h., organitzarem una sessió informativa. Pots reservar la teva plaça aquí.