L’Assemblea és un acte essencial per al funcionament del Col·legi, en el qual es presentarà la memòria econòmica i d’activitats i se sotmetrà a aprovació la proposta de pressupost per a l’any en curs. És el moment en què vosaltres, els col·legiats, aproveu els avenços aconseguits, així com les polítiques que es tiraran endavant. A més, es proclamarà el membre d’honor 2016, resultant del procés participatiu que ja està obert. Aquestes decisions són cabdals i, per això, necessitem d’un ampli consens que les avali.

A més, enguany es produeix la renovació de la Junta de Govern, per la qual cosa durant l’assemblea es realitzaran les corresponents eleccions. La presentació de candidatures es podrà realitzar a partir del 14 d’abril. L’escrutini de vots i la proclamació de la candidatura guanyadora es realitzarà el 21 de maig a l’Assemblea. Vols ser més actiu al Col·legi? Presenta’t a la Junta!

Per a més informació sobre el procediment electoral del COAMB, pots consultar els estatuts.

Us esperem a tots el proper dissabte 21 de maig a Mataró!