L’Escola de Formació del COAMB, en col·laboració amb el Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, l’Associació Catalana d’Enginyers de Telecomunicació i el Col·legi de Geògrafs, proposa una jornada d’inspiració i reflexió sobre les tendències i previsions de futur en la planificació i gestió de l’hàbitat urbà.

Durant la jornada, experts de diferents professions i camps d’actuació (ambientòlegs, enginyers de telecomunicació, arquitectes i geògrafs) aportaran la seva visió i dialogaran sobre com serà, o com volem que sigui, la ciutat del 2050, per adaptar-se al canvi climàtic i altres reptes ambientals.

L’activitat se celebrarà el 14 de juny de 9.30 a 14 hores al CCCB (Barcelona). És gratuïta però cal fer la inscripció prèvia a través d’aquest enllaç.

L’activitat s’emmarca en el Congrés de les Professions, que podrà seguir-se a Twitter amb el hashtag #congrésprofessions.