El proper divendres 20 de novembre tindrà lloc al Palau Macaya de Barcelona el lliurament dels 4ts Premis de Ciències Ambientals promoguts per l’Associació Catalana de Ciències Ambientals (ACCA) i el Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB). L’acte començarà amb una tertúlia-debat que intentarà respondre ‘Hi haurà protocol de París 2015? Que s’espera de la propera COP21?’.

Al debat hi participaran en Josep Xercavins de la Universitat Politècnica de Catalunya, l’Anna Pérez del Moviment per la Justícia Climàtica i el Salvador Samitier de l’Oficina Catalana del Canvi Climàtic. La moderadora serà la Cristina Ribas, de l’Associació Catalana de Comunicació Científica.

Després del torn de preguntes obert al públic, es produirà el lliurament dels guardons per part dels ponents: es desvetllaran els guardonats a les categories de Projecte o treball de final d’estudis, Activitat de recerca, Iniciativa empresarial i Comunicació ambiental. En acabar, s’oferirà als assistents una copa de cava.

Podeu confirmar la vostra assistència en aquest enllaç. Us hi esperem!