El dissabte 21 de maig al matí se celebrarà la 13a Assemblea Anual del COAMB al centre cívic Cabot i Barba de Mataró (plaça de Miquel Biada, 5).

L’Assemblea és l’activitat més important que organitza el COAMB, és el màxim òrgan de govern del mateix i és essencial per al funcionament del Col·legi. Durant la mateixa es presentarà la memòria econòmica i d’activitats, i se sotmetran a aprovació de l’assemblea diferents punts, com ara la proposta de pressupost per a l’any en curs. És el moment en què vosaltres, els col·legiats i col·legiades, aproveu els avenços aconseguits, així com les polítiques que es tiraran endavant durant el proper any. Aquestes decisions són cabdals i, per això, necessitem la vostra presència i un ampli consens que les avali.

Podeu consultar en aquest enllaç els documents que es votaran el 21 de maig: l’Ordre del Dia provisional de l’Assemblea, la Memòria Econòmica de 2015, el pressupost per a 2016, la proposta de modificació de quotes i l’Acta de l’Assemblea de 2015. I, si ho desitgeu, ens podeu fer arribar les vostres aportacions fins a 15 dies abans de la celebració (6 de maig de 2016).

A més, enguany hi ha renovació de la Junta de Govern, per la qual cosa durant l’assemblea es realitzaran les corresponents eleccions. Informar-vos que la presentació de candidatures es podrà realitzar com a màxim fins al 6 de maig, i que podeu trobar més informació sobre el procediment electoral del COAMB en els Estatuts.

Si voleu assistir a l’Assemblea, us podeu inscriure en el següent formulari. Les inscripcions al dinar es tancaran el divendres 13 de maig.

Us hi esperem!