Aprofitant que molts dels ambientòlegs i ambientòlogues que viviu a l’estranger torneu a casa per les festes de Nadal, des del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya estem organitzant una trobada. L’activitat consistirà en una trobada distesa que permeti intercanviar experiències i impressions entre els que esteu fora.

Si ets ambientòleg/a i vius a l’estranger, encara que no siguis membre del COAMB, et convidem a acostar-te al Col·legi el proper 22 de desembre, de 18 a 20 hores. Per començar oferirem una ponència sota el títol “Perspectiva ambiental a Catalunya 2017, és país per a ambientòlegs?“. Després, els que ho desitgeu podeu continuar la trobada de manera més informal a l’Espai Arte per intercanviar anècdotes, necessitats i propostes.

Si vols assistir a aquesta trobada, pots confirmar la teva assistència escrivint a afers.exteriors@coamb.cat.