El proper 29 de gener, de 9.30 a 14h., celebrarem la Taula Rodona ‘Licitacions i gestió de serveis de recollida de residus. Seguiment i control de serveis’. Durant aquesta activitat ens actualitzarem sobre la legislació que aplica a la contractació pública en matèria de serveis de recollida de residus i s’exposaran diferents experiències de seguiment i control de la contracta. També hi haurà un ampli espai de temps destinat a consultes i debat amb el públic assistent sobre aquest tema d’actualitat.

A la Taula Rodona coneixerem experiències concretes d’Ajuntaments com el de Sant Cugat, Figueres o Manresa. A més, comptarem amb Bernat Domeyó, d’Uría Menéndez Advocats, que farà una presentació introductòria sobre la nova llei de contractació pública i els elements clau de les licitacions i contractes de serveis de recollida de residus. També amb Conxita Vicaria, que traslladarà als assistents l’experiència i suport de l’Oficina tècnica de canvi climàtic i sostenibilitat de la Diputació de Barcelona en la redacció de plecs i auditories de serveis de recollida de residus.

Trobaràs el programa complet aquí. L’activitat està organitzada conjuntament pel COAMB, la Diputació de Barcelona i la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat; i hi col·laboren el Departament de Territori i Sostenibilitat, l’Agència de Residus de Catalunya i Ecoembes.

L’activitat és gratuïta però cal inscripció prèvia. Actualment, les inscripcions s’han tancat ja que ha quedat cobert l’aforament de la sala. Si vols que se t’inclogui a la llista d’espera per si s’alliberen places, envia un correu a escola.formacio@coamb.cat per sol·licitar-ho.