Recentment des del COAMB vam llançar una enquesta per conèixer l’interès del col·lectiu en un nou servei per a persones autònomes. Degut a un canvi legislatiu, els plans de pensions individuals per autònoms/es només permeten una aportació de 1.500€ anuals enlloc dels 8.500€ que es podia abans del canvi.

Aquest canvi legal però, obre una nova possibilitat que abans no existia, subscriure un pla de pensions de treball. No obstant, per subscriure aquests plans i fer aportacions al pla, caldrà que les persones autònomes tinguin una entitat paraigua com ho és un col·legi professional, entre d’altres.

Des del COAMB us vam preguntar si tindria interès que oferíssim aquest servei i la resposta va ser positiva. Per això organitzem una sessió gratuïta el proper dimarts 31 de gener a les 13 hores per resoldre dubtes. La sessió serà online via Zoom i constarà d’una part introductòria per explicar el funcionament genèric, i d’una altra part per a resoldre els dubtes de les persones assistents. Així, serà una trobada idònia per consultar els dubtes que ens fèieu arribar a l’enquesta sobre, per exemple, la compatibilitat dels plans amb d’altres, els requisits o el paper del Col·legi (seria un servei sense cap mena de lucre per al COAMB).

Els dubtes els resoldran els experts  François Derbaix, cofundador de Indexa, i Laura Villalba, responsable d’atenció al client i Plans de Pensions de treball.

Si esteu interessats/des, us heu d’inscriure en aquest enllaç.