En el marc de la Comissió de Dones i Igualtat de l’associació Intercol·legial, el proper 7 de març participarem a l’acte de celebració del Dia Internacional de la Dona. L’acte tindrà lloc al Pati de Columnes del Col·legi de l’Advocacia (Barcelona) a partir de les 18.30h.

La sessió començarà amb una taula inaugural a càrrec de la Núria Carrera, vicepresidenta de l’Associació Intercol·legial; Teresa Blasi, presidenta de la Comissió de Dones del Col·legi de l’Advocacia; i Mª Eugènia Gay, degana del Col·legi de l’Advocacia. La moderadora serà la periodista Pilar Sampietro.

Després, tindrà lloc la ponència ‘Juntes per arribar més lluny’ de Sara Berbel, directora general de Barcelona Activa i gerent de política econòmica i desenvolupament local de l’Ajuntament de Barcelona.

Per acabar, es llegirà el decàleg ‘El nostre clam per l’equitat’. Cada punt del mateix el llegirà una membre de la Comissió de Dones i Igualtat de la Intercol·legial, entre elles la representant del COAMB i ambientòloga, Lorena Vela.

T’animem a unir-te a aquest acte reivindicatiu per la igualtat! L’aforament és limitat, pel que és necessari reservar plaça escrivint a actedones@coltscat.cat. T’hi esperem!