S’acosta el 8 de març. Un altre 8 de març que celebrarem des del COAMB, com ja s’ha fet anys anteriors.

Enguany posem el focus en la visibilització de les ambientòlogues, i ho farem per mitjà d’entrevistes en les quals preguntarem aspectes relacionats amb la presa de dicisions en el món laboral, per les fites assolides i per les que queden per assolir, amb els entrebancs que s’han pogut trobar (o no) pel fet de ser dones, pels espais laborals destinats a gestionar la discriminació sexista, per la importància de celebrar el dia de la dona…

Entrevistem a 11 ambientòlogues, dones fantàstiques, empoderades, amb les idees clares, que provenen de diferents àmbits laborals (consultoria, recerca, comunicació ambiental, món rural, gestió energètica i educació), i de diferents sectors  (administració pública, empresa privada, autònoms, i estudiants).

L’objectiu d’aquesta acció és la visibilització de totes elles i de les seves tasques, de les seves vivències i experiències, de les seves percepcions i els seus anhels… del seu futur!

Aquesta acció està englobada en el 8M, i és la forma que té el COAMB de donar significació a aquesta data assenyalada i empoderar les dones del col·legi.

Demanem, per aquest motiu, que aquestes entrevistes tinguin el màxim ressò possible, i que les compartiu a través de les vostres xarxes socials.

Durant l’any 2020 es van dur a terme les següents accions: