6 març, 2023

Per enfortir el compromís amb el Medi Ambient de la Fundació d’Antigues Caixes Catalanes, el Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya serà un nou patró de l’associació.

Prenem el relleu en la representació al patronat de la FACC de persones com l’ambientòleg Pere Sala, antic membre de la Junta del Col·legi d’Ambientòlegs i actual director de l’Observatori del Paisatge de Catalunya.

Promoure el talent, l’educació i el progrés social és el principal objectiu de la Fundació Antigues Caixes Catalanes (FACC) que, coincidint amb el desè aniversari de la seva creació -el 2013- amplia el seu Patronat per tal de reforçar el compromís de la institució amb els quatre àmbits d’actuació que conformaven les antigues obres socials de les caixes d’estalvis: cultural, educació, medi ambient i social-assistencial.

En aquest sentit, una de les primeres intervencions en conjunt amb el COAMB serà el Repte Circular, un joc per treballar l’economia circular amb nens i nenes. La FACC posa al servei del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya i els seus membres aquesta activitat per poder gaudir-la en qualsevol esdeveniment.