El passat divendres 30 d’octubre, la presidenta del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya, Susana Pascual, i el president de la Cecot, Antoni Abad, van signar un conveni de col·laboració. L’acord entre el Col·legi i el Centre de Rempresa de Catalunya impulsat per la Cecot, facilitarà que els col·legiats i col·legiades puguin rebre assessorament tant de professionals que cedeixen el seu negoci com d’emprenedors disposats a donar-los-hi continuïtat.

El Centre de Reempresa de Catalunya s’està consolidant com una eina efectiva per evitar el tancament d’empreses i està desenvolupant una estratègia de màxima expansió. A partir d’ara, els membres del COAMB podran adreçar-se als diferents punts d’atenció del Centre Reempresa per rebre assessorament.

Tant el Col·legi com la patronal Cecot consideren que el Centre Reempresa és un mecanisme adequat per fomentar el creixement econòmic i disposa d’instruments per implicar les institucions. L’acord és un pas més cap a la consecució d’estructurar un mercat per a la compravenda d’empreses a Catalunya.