Des de fa set anys, diversos col·legis i associacions de professionals de Catalunya s’uneixen per organitzar la Cursa Intercol·legial. En aquesta setena edició, el COAMB s’hi ha sumat, pel que us convidem a tots a participar-hi!

La cursa tindrà lloc el proper dissabte 16 d’abril a les 9 hores a la zona de la Mar Bella de Barcelona. El punt de sortida i arribada se situarà al moll de Mestral del Port Olímpic. El circuit per a adults serà de 10km i de 5km per a la categoria infantil.

Els col·legiats poden inscriure familiars i amics, i cada participant rebrà una samarreta tècnica i una bossa amb obsequis dels col·laboradors. El preu de la inscripció és de 10€ (gratuïta en la categoria infantil).

Per a més informació i inscripcions visiteu: www.cursaintercol.cat