Recentment, la Universitat Oberta de Catalunya, coordinadora del projecte GRASSHUBS que pretén transformar ciutats perifèriques en centres d’innovació, ha fet arribar al Col·legi informació sobre aquesta iniciativa.

Per tal de mostrar el recolzament de l’entitat al projecte, el COAMB ha fet arribar una carta de suport als responsables de la crida: TRANSFORMATIONS-05-2018, Cities as Platforms for Citizen-driven Innovation.

El COAMB recolza els objectius i valors distintius de GRASSHUBS, que vol contribuir a la construcció de l’Europa del futur, i per això està obert a contribuir amb propostes i comentaris. A més, la iniciativa pot oferir importants oportunitats per a tot el col·lectiu que forma part del Col·legi.