El Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya ha signat un conveni de col·laboració amb l’empresa Aparca&Go per tal d’ampliar els beneficis en oci per als membres. Mitjançant aquest conveni s’estableix un descompte del 12% en els aparcaments de l’Aeroport de Barcelona, i les estacions de Sants i Atocha.

Per beneficiar-vos d’aquest 12% de descompte, us haureu de registrar al web d’Aparca&Go i introduir el codi promocional que us facilitarem si esteu interessats. Per rebre el codi, podeu demanar-lo a coamb@coamb.cat.

A banda d’aquest descompte, durant els tres primers mesos des de la signatura del conveni, l’empresa ofereix 10€ d’aparcament gratuït a tots els col·legiats per provar el servei. Aprofita ja aquest avantatge exclusiu!