Des d’aquest mes de febrer, el Col·legi d’Ambientòlegs és soci de la cooperativa de consum d’energia verda sense ànim de lucre Som Energia. Som Energia és una comercialitzadora independent i compromesa a impulsar un model 100% renovable a la qual, a partir d’ara, el COAMB compra l’electricitat.

El Col·legi d’Ambientòlegs ha decidit fer aquest pas com a mostra de suport al model que tracta d’impulsar. Un model energètic renovable, eficient i en mans de la ciutadania que afavoreixi el creixement d’una economia més social i solidària.

Quins serveis ofereix Som Energia?

• Producció: Produeixen energia elèctrica en instal·lacions de generació a partir de fonts renovables (sol, vent, biogàs, biomassa, etc.), finançades amb aportacions econòmiques voluntàries dels socis.
  • Comercialització: Gestionen, compren i facturen l’electricitat que fan servir els socis i sòcies com a comercialitzadora d’electricitat verda.