El darrer 22 de novembre, el COAMB va organitzar una sessió de treball amb l’objectiu de tancar els continguts d’un itinerari d’economia circular amb el recorregut de la roba sostenible a Barcelona que formarà part del mapa BCN + Sostenible.

Durant la sessió, es van poder visitar dos dels punts que integraran el recorregut: Back to eco i Humana. Allà, vam podem conèixer aquestes iniciatives de reaprofitament de roba usada que tenen, a més, un rerefons social. Després, els assistents es van desplaçar fins a la seu del Col·legi d’Ambientòlegs, on vam conèixer dos projectes més: Biobuu, una botiga de roba sostenible per a nadons i infants i Loom Sostenible, empresa d’ambientalització d’esdeveniments promotora del Post Industrial Fashion Show.

Per acabar, es va organitzar una dinàmica on tots els participants van poder proposar nous punts per incloure a l’itinerari, així com valorar els que s’havien proposat prèviament. L’objectiu era mostrar a la ciutadania com és possible tancar el circuit de la roba i aplicar el concepte d’economia circular al sector de la moda a Barcelona. En els propers dies es bolcarà la informació al mapa i l’itinerari podrà ser visualitzat per totes aquelles persones interessades a la temàtica.