14 juny, 2016

L’Associació Catalana de Ciències Ambientals i el Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya llançan la 5a edició dels Premis de Ciències Ambientals. En aquesta ocasió, s’afegeix una cinquena categoria que reconeixerà un treball de recerca de Batxillerat. A més, els premiats rebran una dotació econòmica de 150€, entre d’altres avantatges com la gratuïtat de col·legiació al COAMB i d’adhesió a l’ACCA.

El termini per presentar els treballs finalitzarà el 21 d’octubre de 2016, i els guanyadors s’anunciaran a finals de novembre. En aquest enllaç pots consultar les bases dels premis.

S’estableixen cinc categories:

  • ‘Projecte o treball de final d’estudis’: amb l’objectiu de reconèixer els treballs dels estudiants universitaris d’últim curs dels estudis de Ciències Ambientals que imparteixen les universitats catalanes.
  • ‘Activitat de recerca’: dirigit a estudiants dels programes oficials de postgrau (doctorat i màster), personal docent i d’investigació vinculat a les universitats i centres o instituts de recerca en l’àmbit del medi ambient i la sostenibilitat a Catalunya.
  • ‘Iniciativa empresarial’: per premiar empreses, emprenedors, organitzacions i entitats, amb seu social a Catalunya, que treballin en l’àmbit del medi ambient i la sostenibilitat.
  • ‘Comunicació ambiental’: destinat a ambientòlegs, entitats ecologistes, associacions, tècnics d’ajuntaments, consultories ambientals, centres d’educació ambiental i professionals de l’àmbit de la comunicació ambiental, que hagin dut a terme activitats orientades a la societat catalana.
  • ‘Treball de recerca de Batxillerat’: dirigit a estudiants que hagin realitzat el Treball de Recerca a un centre d’ensenyament de Catalunya.

Ja pots presentar la teva candidatura! Omple aquest formulari i participa!