El COAMB, a través de l’Associació Intercol·legial a la qual pertany, celebrarà el proper 31 de maig, de 10 a 13 hores, al saló Bizbarcelona (recinte firal Montjuïc) el Networking Interprofessional, adreçat exclusivament a professionals col·legiats i empreses amb l’objectiu de generar col·laboracions conjuntes i negoci.

Els col·legiats tindreu l’oportunitat d’entrevistar-vos in situ (amb hora programada) amb empreses del vostre, i d’altres, sectors i donar-vos a conèixer com a professionals col·legiats.

Getting Contacts generarà una agenda personal de sis reunions per cada participant segons els propis interessos. Amb la teva participació aconseguiràs:

• Reunions directes amb empreses
  • Nous contactes professionals de qualitat en un únic espai
  • Agenda d’entrevistes personalitzada

A més, tindreu l’oportunitat d’entrevistar-vos amb més empreses i participar a partir de les 13 hores al Networking Agents & Brokers (sense agenda) on podreu publicar gratuïtament el vostre perfil professional a través d’unes pantalles instal·lades a l’espai i reunir-vos, si ho considereu, amb altres professionals i visitants que s’interessin pel vostre anunci.

L’accés al saló Bizbarcelona serà gratuït per a empreses i candidats participants al Networking. I recordeu que els membres també ens podeu demanar una de les entrades gratuïtes de les que disposem per a vosaltres!

Data límit d’inscripcions: 19 de maig – Reserveu la vostra plaça fent clic aquí.