El Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya ha renovat la seva pàgina web amb la intenció de fer-la més fàcil d’usar simplificant la navegació, alhora que modernitzem la imatge digital del COAMB. A més, el nou portal s’ha configurat amb disseny responsive perquè la navegació sigui igual d’atractiva des de qualsevol dispositiu.

Els membres del Col·legi podeu accedir a la informació privada amb el mateix usuari que a l’antiga pàgina web (sense els ‘0’ de davant), però haureu de generar una nova contrasenya des de l’apartat ‘Accedir’, ‘Has oblidat la teva contrasenya?’. Una vegada accediu a la pàgina amb la contrasenya que se us remetrà per correu electrònic, podreu canviar-la a l’apartat ‘el meu compte’ per una que us sigui més fàcil de recordar.

Us convidem a tots a descobrir totes les funcionalitats de la nova pàgina web, i a fer-nos arribar les vostres impressions i/o comentaris al correu comunicacio@coamb.cat.