A través del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya, el Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya ha tingut accés a diferents places de cursos subvencionats per als seus membres. Aquests cursos estan destinats a treballadors adscrits al Règim General, autònoms i persones en situació d’atur.

Degut a que el nombre de places és limitada, cal fer la preinscripció al curs mitjançant aquest formulari. Els cursos són organitzats per l’empresa de formació Ègara.

Els cursos disponibles són els següents:

Anglès B.1.A. (60 hores)

Dates: Tots els dijous del 7 d’abril al 14 de Juliol

Horari: 16:00-20:00 hores

Lloc: Seu del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB). C/ Muntaner, 81, 6è 1a, Barcelona.

Consulteu el temari complet: anglès B1

Autocad 2D i 3D (60 hores)

Dates: Dimarts i dijous del 5 d’abril al 24 de maig

Horari: 16:00-20:00 hores

Lloc: Seu del Col·legi d’Enginyers Tècnics d’Obres Públiques de Catalunya. C/ Numància, 95-99, local 5, Barcelona.

Consulteu el temari complet: Autocad

Gestió empresarial per a treballadors autònoms (30 hores)

Dates: Dies 10, 12, 24, 26 de Maig i 7, 9 de Juny

Horari: 16:00-21:00 hores

Lloc: Seu del Col·legi de Llicenciats en Educació física i Ciències de l’activitat Física i l’Esport de Catalunya. C/ Avinguda de l’Estadi, 12, Barcelona.

Consulteu el temari complet: Gestió empresarial autònoms