Si estàs pensant a fer un pas endavant en la teva carrera professional, assumir més responsabilitats a nivell directiu, o dirigir el teu propi negoci, des del COAMB et volem ajudar. Per a això, et recordem que el Col·legi ha signat un conveni amb ESADE per oferir als seus membres un gran descompte en el seu Corporate MBA.

El Corporate MBA és un programa executiu presencial dissenyat per donar un nou impuls a la carrera. Ara, l’Escola ESADE ofereix en exclusiva aquest programa a alguns col·legis professionals amb un preu molt avantatjós respecte al de mercat.

En aquest enllaç podeu descobrir més sobre el programa i sobre l’experiència d’alguns professionals del Col·legi d’Odontòlegs, el primer a col·laborar amb ESADE.

Si esteu interessats a rebre més informació, contacteu-nos al telèfon 93 304 21 09 o al correu electrònic coamb@coamb.cat. Organitzarem una sessió personalitzada amb cada interessat on un representant d’ESADE resoldrà tots els vostres dubtes.