Durant el període nadalenc el COAMB estarà obert, en horari de matí, tots els dies menys el 24 de desembre i els festius i caps de setmana. No obstant, alguns serveis es veuran una mica limitats.

Des del 23 de desembre fins a l’11 de gener no oferirem el servei de visat. Quant als assessoraments, en principi es programaran per al gener. Si teniu una consulta urgent, no dubteu en trucar al COAMB o enviar un mail a l’adreça coamb@coamb.cat i us atendrem a la major brevetat possible.

Pel que fa als butlletins informatius del Col·legi, no s’enviarà butlletí als col·legiats els dies 29 de desembre ni 5 de gener. El butlletí de formació s’enviarà de nou el dia 14 de gener.

Us recordem, d’altra banda, que el proper 19 de desembre celebrarem el dinar anual de Nadal del COAMB a Cervera, Lleida. Us hi podeu apuntar fins el 15 de desembre.