Us informem que, durant el mes d’agost, els serveis del COAMB es veuran limitats per vacances. Durant la primera quinzena del mes, de l’1 al 12 d’agost, l’atenció al públic es mantindrà en serveis mínims (podem trigar una mica més a contestar del que és habitual). Per això us demanem que, si necessiteu algun servei urgent, ens truqueu i en la mesura del possible intenteu tramitar-ho durant el mes de juliol. D’altra banda, del 16 al 31 d’agost el Col·legi romandrà tancat.

Pel que fa als serveis d’assessorament laboral i fiscal, no estaran operatius entre l’1 d’agost i el 5 de setembre.

Quant als butlletins informatius, us informem que el butlletí exclusiu per a col·legiats no es publicarà durant el mes d’agost. Per tant, rebreu l’últim el dia 26 de juliol, i el tornareu a rebre el 6 de setembre. D’altra banda, l’últim butlletí de formació es publicarà el dia 21 de juliol, i el primer el 8 de setembre.

Davant de qualsevol dubte, podeu posar-vos en contacte amb el COAMB a coamb@coamb.cat.