Us informem que, durant l’època d’estiu, els serveis del COAMB s’adaptaran per les vacances. En primer lloc, heu de saber que a partir del 3 de juliol farem jornada intensiva, pel que l’horari d’atenció serà de 9 a 15:30 hores. Alguns dies aquest horari pot ser més extens degut a activitats formatives i actes del COAMB. Com sempre, recomanem que si heu de venir presencialment a la seu del COAMB, ens truqueu primer per confirmar.

D’altra banda, el Col·legi romandrà tancat del 31 de juliol al 4 d’agost, i del 14 al 18 d’agost. Pel que fa als serveis d’assessorament laboral i fiscal, no estaran operatius entre el 31 de juliol i l’1 de setembre. En quant als butlletins tant de col·legiats com de l’Escola de Formació, no s’enviaran durant el mes d’agost.

A partir del 4 de setembre, es recuperarà l’horari i serveis habituals del COAMB.