El divendres 22 de maig a les 18.45 hores tindrà lloc al Convent de Sant Agustí de Barcelona la 12a Assemblea anual del COAMB, un acte essencial pel correcte funcionament del Col·legi. En aquest enllaç ja podeu consultar l’Ordre del dia definitiu.

Durant la 12 Assemblea del Col·legi, es presentaran els nous Membres d’Honor i el Reglament d’Empreses Adherides. A més, es donaran a conéixer els projectes dels diferents grups i comissions. Com és habitual, es presentarà i aprovarà la Memòria d’Activitats del 2014 i el pressupost per a 2015.

Després de l’Assemblea, se celebrarà un sopar al Montana Café Barcelona amb un cost de 20€ per persona. Us convidem a tots a participar! Confirmeu assistència en aquest enllaç.