Des d’avui, 28 d’octubre, i fins al proper divendres 5 de novembre pots votar la teva iniciativa preferida per guanyar els Premis Ciències Ambientals. Us recordem que enguany hi haurà 3 categories premiades, la de fotografia amb un jurat format per fotògrafs professionals, la general amb un jurat format per la Junta del Col·legi i la iniciativa més votada, oberta a la votació de tothom.

En aquesta pàgina pots consultar les 14 iniciatives finalistes als premis. Com veuràs, hi ha projectes molt diferents i presentat per persones i entitats també molt diferents. Consulta la informació de totes les candidatures i vota la que més t’agradi aquí!

Recorda que has de valorar la capacitat de transmetre al públic els valors ambientals a través de la fotografia i la descripció del projecte.

La iniciativa guanyadora s’anunciarà del 15 al 21 de novembre a través dels canals del COAMB. Gràcies per participar!